Aby sklep internetowy dobrze działał, należy stale monitorować aktywność użytkowników na stronie oraz etapy realizacji zamówień. Znając zachowania klientów, jesteśmy w stanie lepiej dopasować ofertę do ich potrzeb, a tym samym zwiększyć odsetek finalizowanych transakcji. Łatwiej jest również zarządzać płatnościami i wychodzącymi przesyłkami. Platforma sklepów internetowych Sky-Shop udostępnia zaawansowane narzędzia do tworzenia raportów i prowadzenia analizy.
Podstawowe statystyki sklepu
Platforma pozwala na wygodne przeglądanie podstawowych statystyk dotyczących liczby złożonych zamówień, odwiedzin, czy zarejestrowanych klientów. Można wybrać interesujący nas przedział czasowy i w zależności od potrzeb zmieniać formę prezentowania danych. Administrator sklepu ma również możliwość przeglądania „porzuconych koszyków”, co daje mu lepszy obraz tego zjawiska.
Płatności i stany magazynowe
Sky-Shop umożliwia łatwe generowanie raportów sprzedażowych oraz analizę otrzymanych płatności i etapów realizacji poszczególnych zamówień. Istnieje także możliwość wyznaczenia alertu informującego o niskim stanie magazynowym. Dzięki temu mamy pewność, że w naszym sklepie nigdy nie zabraknie towaru cieszącego się szczególnym zainteresowaniem klientów, a zarządzanie nawet ogromną ilością zamówień będzie dziecinnie proste.